HTML

Csillagbölcsi

ha itthon nem érzed otthon magad, az nem véletlen.. akkor máshol van az otthonod történetek innen-onnan

FÖLDI IDŐSZÁMÍTÁS

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Metanis: Igen! Az erkölcsnek nyoma sincs ilyen korban, csak a sex vágy jön hamarabb. És majd 2 év múlva ha... (2008.10.06. 16:41) Saját fülemmel
  • kk: Kedves Gyöngyhajú! Sajnálom, hogy nem írod már a blogod. Talán mégiscsak Hazamentél? Én is más ... (2008.06.19. 14:46) liana

Linkblog

2008.11.23. 19:22 gyöngyhajú

Űrmail Barátnémnak

Drága R!

Végre van egy kis időm írni Neked, itt a Bolygóközi Repülőállomás keleti várójában ülök, még három űrnap, mire a hajómat fellövik, de már nagyon várom a találkozást, ünnepeitekre - hogyan nevezitek, karácsony? - megérkezem Hozzád.

Kicsit hideg van, a technikai csoport még nem ért ide, hogy kicserélje az egyik tetőablakot, amelyet egy sabmar banda tört be az éjszaka folyamán. Azt mondják, a futócsapatuk elvesztette azt a mérkőzést, mely továbbjuttatta volna a sabmarokat a Tejútrendszer döntőjébe. Dühöngtek, székeket dobáltak, törtek-zúztak. Szerencsére elfogták őket, mielőtt ideértem, de még mindig sok a törmelék, és a vastag kabátom ellenére, amit a Nasa-turiban szereztem tavaly a Marson, eléggé fázom. Jól jönne még egy pár kesztyű, de hét ujjasat sajnos nem találok sehol, mégiscsak meg kellett volna vennem azt a csúnya lilát attól a szakállas kereskedőtől, aki a papagájokat akarta rámsózni a múltkor.

Remélem jól vagy, mostanában mindenféle híreket lehet hallani felőletek. Kíváncsi vagyok, mi a véleményed az új amerikai elnökről, én az előbb a kocsmában elég ellentmondásos híreket hallottam. Állítólag Abraham Lincoln reinkarnációja, és most be akarja fejezni, amit anno nem sikerült neki ( majd mesélsz Abraham-ról, sajnos elég felszínes ismeretekkel rendelkezem a Föld történelméről ). Egy csápos csiga azt mondta, hogy még a hivatalos beavató előtt megölik, egy öreg cowboy pedig arról beszélt, hogy még csak most jönnek az igazi háborúk és viszályok, pedig az Emberek a pozitív változásban bíznak.

Velem rengeteg dolog történt az utóbbi időben, lesz mit mesélnem! Amióta összepakoltam a legfontosabb holmijaimat és eljöttem otthonról, nincsen nyugtom, kivéve a Nálad eltöltött három hetet, ezúton is ki szeretném fejezni hálámat a kellemes fürdőzésekért, a sziklamászásokért és hogy bejártunk néhány szavannát. Igazán sok felejthetetlen élményben volt részem, köszönöm! (Az esőerdőket azért még meg szeretném nézni, amíg még vannak a bolygótokon, kérlek, intézd el nekem.) A B1890-es bolygóról menekülnöm kellett a fejvadászok elől, a Jupiteren éppen egy tömegverekedésbe csöppentem, de ne aggódj, nem lett komoly bajom. Aztán a Négyfülűek szövevényes módon egy fekete lyukba akarták csalogatni fénybuszunkat, szerencsére a sofőrnek helyén volt az esze. Jártam a zebrák területén, és az Új Atlantiszon, ezekről az utakról fényemlékeket is készítettem, majd megnézheted őket!

Most befejezem, közelednek a Küldeménygyűjtő Szolgálat munkatársai, remélem nem keveredik el ez a levél, és még érkezésem előtt megkapod.

Addig is kívánok Neked egészséget és jó reményt. Üdvözlettel L.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csillagbolcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr60784672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása